Українські банки зобов’язали розголошувати всю правдиву інформацію щодо умов кредитування та інших моментів обслуговування стосовно клієнтів. Нове правило набуло чинності від 1 вересня.
З початком осені банки зобов’язані в межах своєї інформаційної компанії говорити клієнту лише правдиву інформацію про послуги. В іншому випадку українці можуть написати скаргу, а банк, відповідно, буде оштрафований.
Відзначимо, що раніше, попри те, що фінансові банківські установи в принципі дотримувалися цих правил, деякі банки були не стільки доброзичливі до клієнтів і часто створювали оманливо вигідні умови обслуговування для своїх клієнтів.
При цьому в Національному банку України пообіцяли, ретельно контролювати ситуацію і перевіряти, які пропозиції виходять від того чи іншого банку щодо клієнтури.
Нагадаємо, що українські банки у зв’язку з пандемією коронавірусу змінили кредитні ліміти для своїх клієнтів, а деякі і зовсім припинили кредитування. Тому багато людей стали звертатися в мікрофінансові організації.
Тим часом експерти кажуть, що зараз Нацбанк отримує багато скарг на мікрофінансові організації. При цьому, скаржаться абсолютно різні категорії людей. Так, деякі дійсно не можуть погасити заборгованість, так як зіткнулися зі складними економічними ситуаціями.