Антимонопольний комітет України видав шести українським фармацевтичним компаніям обов’язкові для розгляду приписи прибрати з реклами ліків відомості, які можуть ввести споживача в оману.
Про це в п’ятницю, 13 листопада, повідомляє прес-служба АМКУ.
Зокрема Антимонопольний комітет вимагає від фармацевтів вилучити з рекламних текстів слова “висока якість” і “помірна” або “доступна” ціна. В АМКУ вважають, що всі ліки з держреєстрацією апріорі якісні.
А твердження про “доступну” або “помірну” вартість ліків тільки вводять споживачів в оману, але нечесним шляхом приваблюють покупців.
Нагадаємо, представники фармацевтичної галузі завищували ціни на лікарські засоби й отримували до 80 відсотків додаткового доходу. Про це повідомляють журналісти “Першого Ділового” телеканалу.
Також раніше ми написали про те, що АМКУ зайнявся монополією держбанків.