Кількість скарг до бізнес-омбудсмена у 2021 році збільшилася на 26% – до 2,182 тис., повідомив бізнес-омбудсмен Роман Ващук.
«Минулого року до бізнес-омбудсмена надійшло 2182 скарги, тоді як 2020-го їх було 1737. Це збільшення на 26%», – сказав він.
Як зазначив бізнес-омбудсмен, традиційно найбільша кількість скарг минулого року надійшла з податкових питань – 62% від загальної кількості. Ще 14% скарг припадають на дії правоохоронних органів, державних регуляторів – 6%, місцевого самоврядування – 4%, митниці – 3%.
«Збільшення скарг, можливо, частково відображає те, наскільки гравці ринку знають нас і готові звертатися до нас», – наголосив Роман Ващук.
Щодо самих скаржників, то 23% з них – це підприємства оптової торгівлі. Ще 17% скарг надійшло від підприємств – представників сільського господарства та гірничодобувної промисловості, 11% – виробничі компанії, а також по 9% – ФОП та підприємства у сфері будівництва та нерухомості, додав Ващук. За його словами, 74% скаржників – це малі підприємства, тоді як на великий бізнес минулого року припадало відповідно 26% скарг.
Про перші результати роботи на посаді бізнесу-омбудсмена розповів Роман Ващук на телеканалі «Перший Діловий».
«Потрібно буде мати розмову зокрема з керівниками Державної податкової служби про те як застосовуються критерії ризиковості в бізнесі, як реєструються, не реєструються і виконуються судові рішення щодо реєстрації судових накладних», – про свої першочергові плани розповів Роман Ващук.
Бізнем-омбудсмен пояснив, чому в першу чергу прагне розібратися с податковою службою: «Питання, пов’язані з ДПС складають приблизно дві треті нашого обороту скарг. Отже, це є найбільший масив тих питань, з якими звертаються до нас як малі, так і великі підприємці».