У бізнес-центрі “Ультрамарин” проходить конференція рітейлерів і постачальників

Поділитися:

Сьогодні, 14 травня, у столичному бізнес-центрі Ультрамарин проходить міжнародна практична конференція Food&NonFood master 2021: «Restart в партнерстві рітейлерів та постачальників», де зібралися понад 400 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній постачальників у харчовій індустрії, щоб поділитися досвідом та представити свої продукти.

Бренд DREAMEAT бере участь у конференції у якості інноваційного партнеру рослинного м’яса. Компанія АВК КОНФЕКШІНЕРІ вперше презентувала продукт нового покоління – рослинне м‘ясо DREAMEAT, показала світові тренди та зростаючі тенденції сучасності у цьому напрямку в Україні та світі.

DREAMEAT запросив всіх учасників на відкриту терасу бізнес-центру продегустувати сучасні страви на основі рослинного м‘яса: молекулярну кухню, бургери, та навіть традиційну котлету по-київськи з рослинного м’яса DREAMEAT.

«Основною перевагою Dreameat від АВК є те, що ми перші на ринку рослинних альтернатив створили і запустили рослинну котлету для бургера без метилцелюлози. Це абсолютно чистий, збалансований, на 100% рослинний, корисний, а головне смачний продукт – інновація» – говорить менеджер з розширення ринків збуту, Олег Новосьолов.

У чому ж перевага АВК в сегменті рослинного м’яса на українському ринку?

«Основне і ключове – наше виробництво дозволяє розробити і запустити унікальні рослинні продукти широкої лінійки. Не тільки котлету для бургерів, але і фарш, ніжну котлету – аналог курячої, також, готові напівфабрикати страв вже на старті запуску. У АВК – екологічно сертифіковані продукти (Екологічний сертифікат України), чого немає у конкурентів. DREAMEAT — перше в Україні рослинне м’ясо, яке отримало екологічну сертифікацію. Вона підтверджує відповідність продукту найвищим міднародним стандартам» – коментує маркетинг директор Віталіна Арбузіна.

Ми вже ведемо розробки зі створення власного текстурату рослинного білку, що найближчим часом дозволить нам істотно знизити вартість продукту на полиці.
У нас сильна команда R&D та відкрите сучасне високотехнологічне виробництво. Наші продукти захоплюють смаком справжнього м’яса навіть після повторного розігріву.

За цими рослинними продуктами – майбутнє.

Читайте також
GM Energy
19 Квітня 2024 року - 13:04
GM Energy презентувала двунаправлені зарядні пристрої для електромобілів “від автомобіля...
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу