Головна зустріч рітейлу країни: про що будуть говорити на RAU Expo 2021

Поділитися:

14-15 квітня у НСК «Олімпійський» відбудеться ювілейна – V найбільша спеціалізована виставка індустрії рітейлу й девелопменту в Україні  RAU Expo 2021. Серед спікерів ділової програми представники компаній: Брокард-Україна, Nielsen, INTERTOP Ukraine, АТБ, КОЛО, БЦ і ТРЦ Retroville, ТРЦ Dream Town, Фокстрот, Антошка та інші. Організатор – Асоціація рітейлерів України. Захід пройде з дотриманням усіх протиепідемічних заходів. 

Учасників RAU Expo 2021 очікують:

  • 2 дні насиченої програми й нетворкінгу;
  • 3 конференц-зали;
  • 80+топ-спікерів – власники і топ-менеджмент сфери рітейлу й девелопменту, торговельної нерухомості й компаній B2B;
  • 90+ компаній-експонентів у виставковій зоні;
  • 500+ компаній-учасників;
  • презентації кейсів, нових об’єктів торговельної нерухомості та панельні дискусії.

А також зустрічі з представниками провідних компаній ринку та іноземними рітейлерами.

Серед перших підтверджених спікерів заходу:

  • Борис Марков, генеральний директор корпорації АТБ;
  • Сергій Войцеховський, співзасновник мережі КОЛО, член ради директорів BGV Group;
  • Катерина Гуленок, голова PR-департаменту Брокард-Україна;
  • Вячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот;
  • Марія Самплавська, директор з маркетингу INTERTOP Ukraine;
  • Рената Якубченієне, генеральний директор БЦ і ТРЦ Retroville;
  • Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group;
  • Дмитро Бушмакін, chief marketing officer Budhouse Group;
  • Наталя Кравець, комерційний директор підрозділу Property Management Dragon Capital;
  • Валерій Бондарь, директор з маркетингу АТБ-маркет;
  • Роман Ємець, керуючий директор ТРЦ Dream Town;
  • Павло Щербаков, засновник і СЕО Consulting for Retail;
  • Ганна Ільчук, генеральний директор Nielsen Україна та Білорусь;
  • Тетяна Карлова, СЕО Invogue Fashion Group;
  • Вадим Орлов, СЕО Антошка
  • та інші.

Теми цьогорічних сесій формувались на основі актуальних запитів індустрії стосовно ведення бізнесу в умовах обмежень і після локдаунів:

 

  • Тренди та аналітика ринку рітейлу. Як змінюється поведінка клієнта в онлайні та офлайні.
  • Конкуренція: як залишатися лідером в настільки конкурентному полі.
  • Ресторанний реформат. Як адаптуються кафе та ресторани в умовах постійних карантинних обмежень.
  • Інноваційні рішення та технології для рітейлу й комерційної нерухомості.
  • Франчайзинг – можливості для бізнесу. У що варто інвестувати.
  • Активна експансія турецьких брендів. Потенціал українського ринку.
  • Маркетингова стратегія ТРЦ у 2021. На що варто робити акцент у період пандемії.
  • Антикризові комунікації. Як правильно реагувати на негатив покупця.
  • Трансформація HR-процесів в умовах пандемії. Як корпоративна культура впливає на ефективність бізнесу під час кризи.

Партнери заходу: девелоперська компанія Budhouse group; елітний житловий простір Linden Luxury Residences; Consulting for Retail та вода «Крайна».

Асоціація рітейлерів України слідкує за епідеміологічною ситуацією і якщо в зазначені дати захід не зможе відбутися – він буде перенесений. Усі обов’язки компанією-організатором будуть виконані перед партнерами та учасниками.

Детальніше про захід –  https://rau.ua/rau-expo/

Придбати квитки можна за посиланням https://payment.rau.ua/

Читайте також
5 Січня 2023 року - 0:22
Повідомляємо, що Шкіря Ігор Миколайович є власником торгівельної марки «ПЕРШИЙ...
28 Лютого 2022 року - 12:12
Поки що невідомо, яку саме спадщину художниці Україна втратила
28 Лютого 2022 року - 10:30
Українська делегація їхала через Польщу
28 Лютого 2022 року - 9:44
Україна вже знищила 29 літаків РФ