Своя цифрова екосистема дозволить футбольному клубу краще взаємодіяти з уболівальниками.
Про це повідомляє інтернет – видання “Сегодня“.
Київське “Динамо” розробляє внутрішню криптовалюту для своїх уболівальників. З її допомогою фани команди зможуть придбати ряд товарів і послуг клубу. Для реалізації цього проекту український футбольний клуб звернувся до блокчейн-компанії Moonwalk, яка створює для брендів власну цифрову економіку.
Своя цифрова екосистема дозволить футбольному клубу краще взаємодіяти з фан-спільнотою, а також збільшити дохід під час пандемії і порожніх стадіонів. Для більшого залучення уболівальників “Динамо” надасть їм доступ до ряду заходів клубу і брендованих товарів, розрахунок за які можливий тільки цифровими токенами.
Цифрові токени “Динамо” можна буде застосовувати при розрахунках на стадіоні та цифровому торгівельному майданчику, а “заробляти” їх можна при взаємодії з командою. Наприклад, їх можна буде отримати завдяки активностям у соціальних мережах або участі в інтелектуальних іграх.
Запуск криптовалюти планується на початку 2021 року. Крім безпосередньо “Динамо”, до цифрової системи киян приєднаються також партнери та спонсори клубу.
Підписуйтесь на Перший Діловий телеканал в Telegram і Facebook і читайте найважливіші і найсвіжіші новини першими!